Kontrollera dina kontaktuppgifter i IST Guardian

Förskolan behöver ha alla vårdnadshavares kontaktuppgifter samlade på ett ställe.

I e-tjänsten IST Guardian lägger du enkelt in ditt mobilnummer och din e-postadress. Du loggar in med e-legitimation och på startsidan för e-tjänsten finns tydliga instruktioner. Alla vårdnadshavare ska lägga in sina kontaktuppgifter.

Dina adressuppgifter hämtar vi från Skatteverket. Har du registrerat dina kontaktuppgifter såsom telefonnummer och e-postadress i eBarnUngdom, överförs de automatiskt.

Kontrollera i IST Guardian att kontaktuppgifterna stämmer och uppdatera vid behov. Om dina uppgifter stämmer behöver du inte göra något.

Du behöver inte registrera dina kontaktuppgifter i några andra e-tjänster.

Förskolan behöver dina kontaktuppgifter

Att förskolan har aktuella kontaktuppgifter till dig som är vårdnadshavare är en förutsättning för snabb kommunikation, angeläget av säkerhetsskäl och en viktig del av vår krisberedskap.

Registrera och kontrollera dina kontaktuppgifter i IST Guardian

E-tjänster för ditt barns vistelse i förskolan

Läs om hur kommunen behandlar personuppgifter

Tack för hjälpen!